2012. március 28., szerda

Fogyokurás - káposztaleves



 

 Bevallom már én is kiprobáltam ezt a receptet, az első 3 nap legalábbis én ugy voltam vele,hogy feladom ,mert mindig a finom kaják jutottak az eszembe :) - Hazafelé azon gondolkodtam,hogy kinyitom a hütőt,és eszek valami finomat ,mert éhes voltam :) de valahogyan erőt vettem magamon ,és végig vittem pontosan a leirás szerint ,és örömömre amikor a mérlegre álltam lement - 5 kg. és a sulyomat pedig megtartottam 1 évig. -Azota is a kávét cukor nélkül iszom :) - Ez a recept azért jo,mert amikor csak eszünkbe jut bármikor megismételhetjük :) / Ha csak nem unjuk meg a káposztát :D /

Hozzávalók

  • 6 db nagy vöröshagyma

  • 1-2 kis konzerv paradicsompüré

  • 1 nagy fej káposzta apróra vágva  / kb. 3 kg. /

  • 2 db zöldpaprika

  • 2-3 zellergyökér + 6 zellerszár

  • 1 csomag levespor vagy 3-4 kocka

  • 4 db sárgarépa

  • petrezselyem, bazsalikom apróra vágva

Elkészítés módja

A hozzávalókat közepes nagyságúra vágjuk, egy nagy fazékba tesszük, és annyi vizet öntünk rá, hogy ellepje.
Adhatunk hozzá worchester szószt is, majd forraljuk fel - ez kb. 10 percig tart. Majd csökkentve a lángot, 20-30 perc alatt lassú tűzön puhára főzzük.

Elkészítési idő

50 perc

A diéta mintaalapja
1. nap

A leves és gyümölcs korlátlan mennyiségben fogyasztható. A gyümölcsök közül a banán nem ajánlott, mert annak magas a cukortartalma.

2. nap

Levest és zöldséget korlátlan mennyiségben ehetünk. Vacsorára fogyaszthatunk egy főtt burgonyát vajjal.

3. nap

Az első naphoz hasonlóan leves és gyümölcs korlátlan mennyiségben fogyasztható. A gyümölcsök közül a banán nem ajánlott, mert annak magas a cukortartalma.

4. nap

Levest és gyümölcsöt szintén korlátlan mennyiségben lehet fogyasztani. Külön ezen a napon inni kell egy liter sovány tejet.

5. nap

Korlátlan mennyiségben ehető leves. Ezen a napon fogyasztható egy kis marha vagy baromfihús barna rizzsel, paradicsommal vagy paradicsomlével.

6. nap
Korlátlan mennyiségben fogyasztható leves. Ugyanakkor az 5 naphoz hasonlóan most is fogyasztható roston sült, vagy főtt marhahús, párolt zöldséggel vagy salátával.

7. napSzintén bármennyi levest fogyaszthatunk, főtt barna rizs, zöldség és gyümölcs társaságában.

A diéta előnye

Gyors és hatékony eredményt érhetünk el, viszonylag rövid idő alatt. Olcsó fogyókúrás módszer, hiszen az összetevők nem túl drágák.


Hátránya
Nagyon egyhangú, hiszen nap, mint nap az adott káposztalevest kell fogyasztani. Ugyanakkor a ledobott kilók nem a zsírból mennek le, hanem a fogyás a víz és az izomvesztésből jön.

Ha kávéfüggöek vagyunk ,akkor ihatunk,de  csak cukor nélkül .
Jó étvágyat, jó fogyást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése